Blogia
freefallf

UN MON BEN CURIOS

Hey, bona nit! com anem?

Estic a la feina, es una merda de divendres a les 23:00, estic aburrida, i no paro de mirar el rellotge esperant  que siguin les 12 de la nit....

Estic super be, estic a un moment de la meva vida molt actiu i io creec que profitós, sembla que la meva manera d’escribir va madurant amb mi, i això m’agrada molt, pero qeu consti en apte, que io segueixo sent la mateixa "cabra boixa" de sempre....

Aquests ultims dies han passat molt rapid i han passat moltes coses, encara no m’ho creec, sento qeu estic creixent, que el meu cor s’esta fonent per fi amb el meu cos y que per primera vegada a la meva vida sento que puc arribar a estimar i a qeu m’estimin de veritat, suposo que no cal dir, que, estic enamorada.....

 (Al lladre)

 No cal que digui el teu nom, pos saps molt be qui ets, saps lo molt que t’estimo i io se lo molt que m’estimes, ¿Qué hem anat massa ràpid?Potser, pero aquestes coses no es pensen, es senten, i no podem fer res per evitarles, total, si fem alguna cosa per evitar lo que sentim, acaba fent més mal que el mateix sentiment....

 Se qeu fa poquissim qeu ens coneixem, pero sento qeu fa temps qeu ets part de mi, t’estimu molt ^^

P.D: Segur que guanyes el concurs de la historia de CAT.....:)

 

0 comentarios