Blogia
freefallf

KGB RULES&SEX

Bona nit!

Es diumenge per la nit, jo :_(, aquest cap de setmana a passat molt ràpid, però m'han passat moltes coses......

 El divendres a la nit quan vaig surtor del curru, vaig anar a repartir flyers del KGB, va ser una nit molt aprofitossa ^^...vaig repartir mes de 150 entrades lliures, suposo que no van entrar tots pero si molta gent, en especial va anar un grup de 12 persones del qual hi havia una noia que be, hem va agradar força, i em sembla que io a ella també, vam estar tota la nit miran-nos, i era molt especial, però al final no va passar res, potser la proxima vegada ;)  hem va dir que tornaria....

 

JAJAJAJAJA

 

Ve me he estat tot el cap de setmana a Badalona, al meu pis, per fi el veng i puc acabar amb tot lo que m'ha fet odiar, he estat tot be, digue'm que li he dit adeu de la millor forma posible....

He estat acompanyada, molt ben acompanyada, per fi m'ha dit que m'estima i que m'estima molt, que no em vol perdre, y això es lo millor que m'ha pogut passar, estic una mica pajarilla, molt cansada....les coses del cor cansen moltissim, encara que numes hagis expressat sentiments....

 M'en vaig a dormir, ia us explicaré algun dia, com em sento i com m'he he sentit aquest cap de setmana, bona nit....

 

Us estimu moltissim.......¡Muacka!

0 comentarios