Blogia
freefallf

INFIERNO

Segurament, molts sabeu lo que es l'infern, pero io us vui explicar el meu infern personal.....
Ja fa uns quants messos (masses diria io), que hem hagut de venir a viure amb els meus pares, al començament estava be, casi no es ficaben en res i podiem fer lo que volguessim, pero últimament es inaguantable, lo primer que sento cada matí es la veu estrident de la meva mare, no es que fiqui bronca ni res, pero es la seva veu es d'aquelles qeu s'et fica al cap i si intentes parlar amb ella "normal" sempre acaba cridant...No ho aguantu més, estic desitjan trobar rapid una feina, soc ben capaç de recollir escombraries nomes per poder sortir d'aquest infern.

Tic molt rallada, be he de marxar que si no li començaran a sortir els ullals i aquestes coses que solin tenir els dimonis disfressats...

Ara vai a una entrevista, desitjeu-me sort, la necesito per poder sortir d'aqui.

2 comentarios

Raquel -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com :)

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias :)

Dhakor -

Hola wapichima!!!!!!!!! Jo si que se l'infern que passes cada dia (sera pq estic al teu costat). Et desitjo tota la sort del món de que trobis una feina i en breu poguem tornar a viure al nostre pisset, trankils i a la nostra bola ;P.

Molta sort i t'estimu molt més del que a vegades puguis pensar. :@@@@@@@@@