Blogia
freefallf

PQ SEMPRE BUSCO LO MÉS COMPLICAT?

Hola, ja veieu tinc bastantes coses que explicar, i això que acabo de començar ;P
Per que? Sempre hem passa el mateix, mireu, io li tinc moltes ganes, vui dir que tinc moltes ganes de liarme, amb un company de feina, i porto molt de temps dient-li, en plan broma, que es gay, i l'altre dia va i m'ho confessa, io ma vai quedar de pedra, encara que millor que m'enteri així que no quan estigui a punt d'intentar algo amb ell, no?, ell m'assegura que es bisexual, pero io no el creec per les coses que ma diu i comentem, que penseu que podria fer?, questa nit surtim tots els de la feina, hauria d'intentar algo o millor no?, que faig?

2 comentarios

Roger M -

Eh! Jo tb vull que em fotin mà!! xDDDDDDDDDD

Ena -

Si diu que es bisexual... no se... deu ser per algo... Tot i que potser li tirin més els nois! Jo crec que podries tirarli els trastos na mica, amb la conya, fotre-li na mica de ma... como kien no kiere la cosa... pero nada descarado... A veure com reacciona ell! ;p Patoooonz!