Blogia
freefallf

HETEROSEXUALIDAD, HOMOSEXUALIDAD, BISEXUALIDAD...

Qui te clar els seus sentiments sobre les persones que els envolten? jo de ben segur que no, tinc un amic que te la seguretat de que la bisexualidad no existeix, no es que no existeixi, si no, que simplement es el cami que tomes per buscar la persona que veritablement necesites, ja sigui del teu sexe o del altre...Jo no penso així, pq io he trobat, la persona que necesito que estigui tota la vida al meu costat, pero això no treu que hem continuin agradant les altres persones, ni que no vulgui res amb elles, hem refereixo a persones del meu mateix sexe, tb se, o reconec, que hem tiren més les noies que els nois, pero se que no podria estar tota una vida amb una noia, i menos vivint en ella, no os ho prengueu malament, pero soc noia i io se que una altre noia no podria conviure amb mi...potser m'equivoco, pero així ho sento, per una altre vanda els nois tb m'atrauen, pero no hem poden donar lo que io busco, no de la manera que io ho busco...No ho se, estic confosa, si algu sent igual que io o hem pot ajudar a compendre els meus sentiments que m'escrigui, okis?

3 comentarios

Freefall -

gracies ena, m'agrada molt el que m'has dit, en sento molt millor, :)
Petonets

Ena -

nueva blog-girl ^^ Digueli al teu amic q tens una amiga completament bisexual, no com a camí a si no com a forma de vida! magraden els nois i les noies, 50% i 50% ;)No se tu not rallis, ara estàs bé... No has de pensar en si ets més o menys bisexual pq no puguis conviure amb una noia, ser bisexual te moltes maneres d'entendres, tantes com persones que si trobin agust amb els dos sexes... ^^ Un petonet!

Roger M -

Ei! Benvinguda al mon dels bloggers...et seguirem!! :D Petons